miercuri, 20 februarie 2008

Ma doare, dar sufar in tacere . . .

Ploua... in sufletul meu ploua cu smoala cand imi vorbesti despre ea... Despre ea, despre fosta ta despre care nu contenesti sa-mi povestesti, sa o lauzi, sa rememorezi momentele petrecute cu ea, sa-mi spui ca-ti pare rau ca nu mai esti cu ea si apoi sa-mi spui ca nu m-ai parasi daca s-ar intoarce la tine.

Da?!?!?! cum asa? nu m-ai parasi? si cum imi demostrezi mie asta? huh? cum? ia zi?

Cat timp o sa mai sufar ascultandu-te? Cat timp o sa mai traiesc cu indoiala ca daca se intoarce la tine ce faci cu mine?

Cand imi vorbesti despre ea in mine se rascoleste tot. Mintea mi se intuneca, nu mai am putere si ma intreb cum de suntem impreuna. Nu mai am incredere in mine pentru ca tot povestindu-mi despre ea, "blagoslovind-o" numai cu vorbe de lauda ma intreb ce ai vazut la mine.... stii ca nu stau bine la capitolul "Incredere in mine".

Si toate astea pentru ce?

PENTRU CA TE IUBESC SI PENTRU ASTA SUNT CAPABILA SA INGHIT IN SEC SI SA SUFAR IN TACERE !

T e i u b e s c ! ! !

Niciun comentariu: