marți, 27 noiembrie 2007

prieteni... chiar am vorbit ieri despre prieteni...

acestia sunt oamenii pe care credeam ca ii am ca prieteni... nu-i mai suport: traiesc in umbra goi si infometati... infometati de nu stiu ce... incep cu litera mica pentru ca nici macar nu merita sa ma chinui sa apas "Caps " sau "Shift" pentru a incepe cu litera mare...

E ciudat! O parte dintre ce-i pe care-i credeam prieteni vorbesc... nu ar fi nimic grav daca nu ar vorbi despre mine... si chiar urat...

Stau si ma gandesc cum pot spune atatea lucruri neadevarate... Cu ce-i ajuta pe ei ca inventeaza lucruri neadevarate despre mine? chiar nu stiu... Poate sunt gelosi c a sutn mai buna decat ei in majoritatea cazurilor... si nici macar nu sunt mai mare decat ei si totusi sunt mai buna decat ei...

Chiar in seara asta am aflat o multime de lucruri pe care nici macar nu ma gandeam ca cineva le-ar putea spune despre oricine altcineva...

Oare de ce ma intalneam cu ei?

Si ce vina am eu?

Sunt niste prosti... Nu va ramane din ei decat SCRUM...

Niciun comentariu: